PRINT

Veelgestelde vragen


Vragen die niet in de onderstaande lijst voorkomen kunt u stellen via het Contactformulier.


Ik ben particulier en wil graag producten bestellen bij Innotec, kan dit?

Nee, Innotec levert haar producten uitsluitend aan bedrijven.

Terug naar boven

Ik ben nog geen klant maar zou wel graag een inlogcode aan willen vragen voor jullie webshop, kan dit?

Jazeker. Nadat wij uw aanvraag akkoord hebben gegeven kunt u de inloggegevens gebruiken.

Terug naar boven

Komen er transportkosten bij mijn bestelling?

Wij leveren franco vanaf 115 € netto. Bij orders kleiner dan 115€ netto worden er 8,95€ transportkosten aangerekend.

Terug naar boven

Waar kan ik elders in het land Innotec producten verkrijgen?

Nergens, Innotec verkoopt haar producten uitsluitend vanuit de vestigingen in Herentals en Mol.

Terug naar boven

Ik ben mijn wachtwoord van de webshop kwijt, wat nu?

Je wachtwoord is makkelijk opnieuw aan te vragen via het inlogscherm in de webshop. Lukt dit niet, dan kunt u klikken op onderstaande link.

Wachtwoord kwijt

Terug naar boven

Kan elk bedrijf producten bestellen bij Innotec?

Jazeker, alleen heeft Innotec de branches opgesplitst. Alle autobedrijven mogen bestellen bij Innotec Automotive te Mol ( 014 / 37 40 14) en alle overige bedrijven bij Innotec Industrie ( 014 - 37 40 45).

Terug naar boven